שירה רייניץ נבחרה לנהל את האגף לשירותים חברתיים
|
|||||||||||
|
"האגף לשירותים חברתיים ימשיך ליזום, יוביל ויפתח תכניות כאשר על דגלנו נחרות את נושא השירות ללקוחות שיהיה לא פחות ממצוין. תחום נוסף שחשוב לקדם הוא הקמת מחלקה לעבודה קהילתית כדי להיות מחוברים לעשייה בשכונות, עם פעילים ומתנדבים. אני שמחה להגיע ליבנה, עיר עם עשייה חברתית וקהילתית רבה, תושבים מעורבים וצוות בראשותו של ראש עיר, צבי גוב-ארי התומך ועושה כל לאל ידו למען התושבים הזקוקים לסיוע". שירה רייניץ החליפה את מנהלת האגף לשירותים חברתיים, צביה אוחנה שפרשה לגמלאות לאחר 31 שנים. רייניץ ציינה את התרשמותה הטובה וקבלת הפנים החמה לה זכתה בעיריית יבנה ואת הסיוע של צוות האגף בכניסתה לתפקיד החדש. |