קובי גטניו צועד 220 ק"מ למען ילדים החולים בניוון שרירים, הגיע ליבנה ונפגש עם ראש העיר


"פתאום קם אדם בבוקר ומרגיש שהוא עם ומתחיל ללכת"- עבור ילדי עמותת צעדים קטנים זו לא רק שורה משיר. קובי גטניו שיצא למסע מצפון הארץ לדרומה הגיע השבוע ליבנה ונפגש עם ראש העיר אשר הביע תמיכה בקמפיין הגיוס החשוב למען העמותה.
     קובי גטניו צועד 220 ק"מ למען ילדים החולים בניוון שרירים,                              הגיע ליבנה ונפגש עם ראש העיר

ביום ראשון השבוע יצא קובי גטניו למסע צעידה של 220 ק"מ "מעדי לעדי" על מנת לגייס מיליון שח לעמותת ``צעדים קטנים`` הפועלת למען חולי ניוון שרירים דושן-בקר. קובי, מהנדס חשמל במקצועו, נחשף לפעילות העמותה ולילדים המקסימים החולים במחלה והחליט להירתם ולערוך מסע צעידה מהיישוב עדי בו הוא מתגורר בצפון הארץ ועד עדי גולדשמידט, נער החולה במחלה ומתגורר בעיר אופקים שבדרום.

כאמור, את יומו השלישי של המסע סיים קובי בעיר יבנה במפגש מרגש עם ראש העיר, צבי גוב-ארי ומשפחות החולים המתגוררות ביבנה ובאיזור. קובי ועמותת צעדים קטנים הודו לראש העיר שאף הרים תרומה אישית נאה במיוחד לטובת הקמפיין. "אנו מזמינים אתכם לתמוך ולתרום באמצעות אתר האינטרנט או דף הפייסבוק של עמותת צעדים קטנים", אומרים בעמותה, "בזכות התרומות נוכל לקדם מציאת טיפול למחלה, להעניק סיוע והכוונה למשפחות המתמודדות יום יום עם אתגרי המחלה ולקדם פרויקטים ייחודיים כמו הכשרת כלבי שירות, חוג גלישה מותאם והכשרה מקצועית לחולים הבוגרים". לתרומה >>https://bit.ly/2XFBATb

קובי גטניו: "הגעתי ליבנה ביום השלישי למסע למען הילדים הסובלים ממחלה שעדיין אין לה תרופה. זו מחלה שמקשה על חיי היום-יום. תודה גדולה לראש העיר על התרומה הגדולה והדוגמה האישית ואני בטוח שבעזרת אנשים טובים נוספים נצליח לגייס מיליון ₪. אני מודה לכל תושבי יבנה וקורא להם לפתוח את הלב".