ביקור שר החינוך ביבנה
|
|||||||||||
|
שר החינוך התרשם מהגידול הדרמטי שחל בשנים האחרונות במספר תושבי העיר, מוסדות החינוך והתלמידים. בשנת 2013 עמד מספר התלמידים בגני הילדים ובתי הספר ביבנה על 8,316 תלמידים. בשש השנים האחרונות טיפס מספר הלומדים ל-12,617 תלמידים, עלייה של 51% (!). בשנת הלימודים שנפתחה השבוע נרשמה עלייה של כ-700 תלמידים ביחס לשנה שעברה עם תוספת של ארבעה בתי ספר חדשים וגני ילדים. "הבהרתי לשר החינוך את הצורך החיוני לסייע לעיר יבנה, במיוחד על-רקע הפגיעה שהתחוללה ב``סל תלמיד`` אשר קוצץ ב-50%", אמר גוב-ארי, זאת על רקע העלייה של העיר במדד הסוציואקונומי מרמה 5 לרמה 7. כידוע, עפ"י המדיניות הממשלתית, ככל שרשות מקומית עולה במדד הסוציואקונומי של תושביה, התמיכה והסיוע התקציבי אליה פוחת. "הדגשתי בפני השר את אחריותנו לשמור על רמת שירות גבוהה לאזרח ושירותי חינוך מצויינים. סיכמנו כי בתקופה הקרובה נקיים פגישת עבודה מקיפה נוספת וביקור במערכת החינוך להתרשמות מקרוב מפועלה של מערכת החינוך ותוצריה". גוב-ארי: "תודתי לשר פרץ על נכונותו האמיתית לעמוד לצידה של העיר, לסייע בידנו ולתמוך במאמצינו להגביה את צמרת ההשכלה למען בניין הדור הבא ולחברי המועצה אלי מזוז ודורון מלכה שלקחו חלק בפגישה וליוו את השר בביקורו בעיר.
|