חשוב לנהוג בקור רוח, לחבק את בני המשפחה על מנת להקטין את החשש והחרדה
|
|||||||||||
|
תושבי יבנה יקרים, בימים אלה מדינת ישראל על תושביה חווה מערכת איבה מחוץ לגבולותיה ומרכז יישוביה, אכן ימים קשים! יחד עם זאת, אנו כתושבי המדינה היקרה היודעים כי אין לנו ארץ אחרת, חשוב כי נדע לעמוד איתן למול התופעות הקשות ולהבין כי דרך האחדות והערבות ההדדית מהווים בסיס מוצק ואיתן למול כל התנכלות. באשר לעתיד, יהיה אשר יהיה, נצטרך לחיות בשלום איש עם רעהו ולהבין שגורלנו מותנה בהליכה כתף אל כתף ליעדים שהמנהיגות הנבחרת של עם ישראל תוביל. עפ"י המדווח מעשי האלימות ילכו ויגברו, דבר שיתבטא בין היתר ברעשים סביבתיים כתוצאה מתקיפה באיזור ויתכן גם על העיר עצמה. חשוב לנהוג בקור רוח, לחבק את בני המשפחה על מנת להקטין את החשש והחרדה, וכאשר יש צורך להסתייע בשירותים שהעירייה מעמידה לשם כך. הכנו ונערכנו לתרחישים אפשריים, נהיה על המשמר ונעמוד לרשותכם בכל שעה ובכל עת, בכל הקשור למצב הנוכחי ולכל צורך שמחייב טיפול. במערכת החינוך מתבצעת למידה מרחוק כבר מהיום, זאת לאור החלטה שקיבלנו אמש. נמשיך לפעול כך גם מחר ולאורך הזמן בו מערכת החינוך תושבת כתוצאה מהמצב הביטחוני. בחנו את כשירות מערכות השירות למיניהם, כגון מרפאות, בתי מרקחת, מרכזי קניות, אספקת דלק, מים, מזון ועוד. נעשה לשמור על שגרת חיים רגילה ככל האפשר עם אורך נשימה, סבלנות ורגישות לסובבים אותנו, יהיה גילם אשר יהיה. יחד עמכם אשלח ברכה ותודה לצה"ל, למשטרת ישראל, משמר הגבול וכוחות הביטחון האחרים על המאבק והלחימה הארוכה והקשה בימים אלה וכנראה גם בימים שיבואו. אאחל לכולכם, איש איש בביתו, בריאות ושלום. שלכם, ראש העיר |