חובה לעשות שבסביבתנו הקרובה לא תהיה אחיזה לתופעות מסוכנות


הודעת ראש העיר
 
אנו עדים בימים אלה לתופעות מאד מסוכנות של הרס עצמי המתבטאות באלימות ובאנרכיה ברחובות המדינה. אנחנו נמצאים על סף מדרון העלול להוביל למחוזות של סיכון קיומי כמדינה דמוקרטית.
 
 
 

     No Matching Records

No Gallery config

No Matching Records

No Matching Records

No records match your search criteria.

Search Again

על כולנו חלה חובת האיפוק, הגינוי לתופעות החריגות, הסבלנות ואורך הרוח, העידוד והאמון במערכת אכיפת החוק שבסופו של דבר תעשה את עבודתה כאשר אנחנו כאזרחים נגבה את מעשיה.

נגנה יחדיו את נטילת החוק לידי כל גורם באשר הוא. חובה לעשות שבסביבתנו הקרובה לא תהיה אחיזה לתופעות המסוכנות האלה.

חיינו יחדיו עשרות שנים וצאצאינו והבאים אחרינו יחיו יחדיו עוד מאות בשנים , אין לנו דרך אחרת , ואין לנו ארץ אחרת.

הבה נשמור על הקיים ונמנע מאחרים לעשות דין לעצמם.
 
שלכם, 

צבי גוב-ארי
ראש העיר