חובה לעשות שבסביבתנו הקרובה לא תהיה אחיזה לתופעות מסוכנות
|
|||||||||||
|
על כולנו חלה חובת האיפוק, הגינוי לתופעות החריגות, הסבלנות ואורך הרוח, העידוד והאמון במערכת אכיפת החוק שבסופו של דבר תעשה את עבודתה כאשר אנחנו כאזרחים נגבה את מעשיה. נגנה יחדיו את נטילת החוק לידי כל גורם באשר הוא. חובה לעשות שבסביבתנו הקרובה לא תהיה אחיזה לתופעות המסוכנות האלה. חיינו יחדיו עשרות שנים וצאצאינו והבאים אחרינו יחיו יחדיו עוד מאות בשנים , אין לנו דרך אחרת , ואין לנו ארץ אחרת. הבה נשמור על הקיים ונמנע מאחרים לעשות דין לעצמם. שלכם, צבי גוב-ארי ראש העיר |