קופצים לתערוכה

הזדמנות נוספת לראות מקרוב את מה שהלב מרגיש: את משיכות המכחול הרגישות של מיכל פולג, את השברים שהופכים לתקווה אצל שולי בורנשטיין וולף ואת השיח האנושי המרגש של "להיות אדם".


בשל העניין הרב, הוחלט להאריך את מועד הנעילה של שלוש התערוכות המציגות כעת בגלריה:

"להיות אדם" (אוצרים: לב קיפרמן ורוני ראובן) תערוכה קבוצתית המציינת 100 גיליונות למגזין האמנות "כאן". 12 אמנים מציגים יצירות העוסקות בערבות הדדית ואחדות, נושאים שקיבלו משנה תוקף ומשמעות מאז אירועי ה-7 באוקטובר. סקירת התערוכות מקיפה את ההתרחשות האמנותית בארץ ומציגה תמונה עדכנית בזמן אמת ומהווה נקודת ציון משמעותית להמשך העשייה הייחודית.  

שמות האמנים: איקה אברבנאל, איתן ארנון, אנטון בידרמן, אורית בן טוב, עליזה יבין, דניאל לוי, מלי לסקר, יוסי מרק, רחל עזרא, דיאנה פומרנץ צוק, עמליה רובין, בן ציון שמויס.

"הכול תלוי" (אוצרים: רוני ראובן וורה פלפול) האמנית שולי בורנשטיין וולף יוצרת מיצבים מחומרים ממוחזרים ושברים.  בשבועות הראשונים לאחר אסון ה-7 באוקטובר שולי אספה את בתי הנרות הריקים מהכיכר והחלה לרקום ולשזור אותם יחד עם גזירי ציורים ישנים שלה, הרכיבה מרבד צבעוני שבו ניבטים קטעי צמחייה, כתמי שמיים וחלקי פרחים, כולם מחוברים זה לזה בחוט אדום. בעבודותיה רוקמות יחד כאב ותקווה לכדי מרבד של ריפוי למציאות הישראלית, כמו מנסה לרפא את החולי והכאב שדבק באדמה שלנו.

"אנטומיה של רגש" (אוצר: רוני ראובן) בתערוכת היחיד של מיכל פולג, הפרח הופך מאובייקט דקורטיבי לכלי קיבול לרגש אנושי חשוף. דרך ציורי שמן ורישומים, פולג מזמינה את הצופה ל"מעבדה של הנפש" העוסקת בחמלה וביופי שברירי. כל פרח הוא פנומנה phenomena (תופעה תחושתית) ייחודית, הנושאת בתוכה סיפור אישי, מהתשוקה המתפרצת ועד לפייאטה, אותו רגע של חמלה עמוקה מול הכאב והחלוף. 

בואו להצצה אחרונה בשלושה עולמות של אמנות, רגש ותקומה.

נעילה: 19.6.26.