אישור לטאבו
אנו משקיעים מאמצים רבים לקיצור הליך קבלת האישור לטאבו. הנפקת אישור מחייבת בדיקה על-ידי מספר גורמים ברשות ומחוצה לה.
במקרים חריגים כאשר הבדיקה נערכת ע"י גורמים נוספים ברשות היא עלולה להתארך, אנא קבלו זאת בהבנה וסבלנות.
על-פי סעיף 324 לפקודת העיריות, נדרש להגיש לרשם המקרקעין אישור העירייה ולפיה שולמו במלואם כל החובות המגיעים לעירייה מאת בעל הנכס ביחס לנכס, וזאת לצורך העברת זכויות בנכס, רישום משכנתא, רישום בית משותף ועוד.
לחצו על אישור העדר חובות (טאבו) - מכירה / קניית נכס, מלאו את הפרטים וצרפו את המסמכים הנדרשים הבאים: לחצו על אישור היעדר חובות (טאבו)- בקשה לחידוש האישור, מלאו את הפרטים וצרפו את המסמכים הנדרשים הבאים:אישור לטאבו- לקבלת אישור המעיד על פירעון כל החובות לעירייה המיועד ללשכת רשם המקרקעין (טאבו) ניתן לפנות באמצעים הבאים:
אישור היעדר חובות (טאבו) - מכירה/קניית נכס
אישור היעדר חובות (טאבו)- בקשה לחידוש האישור
שימו לב:
לאחר שליחת הטופס תתקבל אצל המבקש/ת הודעה עם מספר פנייה אותו יש לשמור לצורך השלמת השלבים הבאים ולבקרה. בקשתכם מועברת לטיפול ובדיקת הגורמים הבאים:
מנהל שירות הטאבו, מחלקת התשלומים, מנהלת הארנונה).
תשלח הודעה למייל בכל סיום שלב של בקשתכם. בתום התהליך אישור הטאבו ישלח אליכם בדואר האלקטרוני. כמו כן באפשרותכם לקבל את האישור במשרד מנהלת השירות
קבלת קהל: | ימים א'-ה' | 8:00-12:00 |
בתיאום מראש | 13:00-15:00 | |
מענה טלפוני: | ימים א'-ה' | 13:00-15:00 |