מפת מסלולי הליכה חדשים

מפות מסלולי ההליכה החדשים שהוצבו ברחבי העיר מהווים אבן דרך נוספת בתהליך קידום בריאות התושבים. ראש העיר, צבי גוב-ארי: "הליכה היא אחת הדרכים הבריאות, הבטוחות והקלות לעסוק בפעילות גופנית. אני מזמין את התושבים לעסוק בספורט ולהירשם לקבוצות ההליכה העירוניות".

ברחבי יבנה ניתן לראות תושבים רבים הולכים להנאתם בקבוצות, בזוגות ואף בודדים ונדמה כי ענף ספורט ההליכה העממית הפך בשנים האחרונות לענף המועדף והפופולארי ביותר על תושבי העיר.

עיריית יבנה הציבה בימים אלה שילוט בולט ונגיש הכולל את מפת מסלולי ההליכה בעיר, זאת במסגרת המיזם לעידוד אורח חיים בריא וספורטיבי בקרב תושבי העיר, בתמיכתו ובעידודו של ראש העיר, צבי גוב-ארי.

חשוב לציין כי בשנים האחרונות פועלות במרכזים הקהילתיים קבוצות הליכה חינמיות הצועדות ברחבי העיר. הקבוצות מגובשות וחבריה צועדים בצוותא בליווי מדריכים מקצועיים.

הליכה יכולה להיות הצעד הראשון בתוכנית לשיפור הבריאות והיא יכולה גם לסייע בשימורה. מחקרים רבים מצביעים כי הליכה משפרת את בריאות הלב, מונעת יתר לחץ דם, מפחיתה סיבוכי סוכרת, מורידה רמות כולסטרול, מסייעת בשמירה על משקל גוף תקין, מחזקת את העצמות ואף מובילה לשיפור מצב הרוח. הדבר היחיד שהליכה דורשת היא שכל אחד מאיתנו, יציב לעצמו מטרות וינסה לשפר את הישגיו.

תושבי העיר יוכלו ליהנות מארבעה מסלולי הליכה וניתן הצטרף למסלולים מכל מקום בעיר. לאורכם של המסלולים שלטי הכוונה בולטים.

היכן ללכת? הנה 4 מסלולי הליכה ביבנה המוצעים לכם:

מסלול סגול- טיילת שדרות הרצל

מסלול הליכה היקפי בין 5 ק"מ לאורכו של רחוב הרצל, ממשיכים לשדרות ז`בוטינסקי עד רחבת היכל התרבות, צועדים לאורך שדרות דואני ופונים ברחוב גיבורי החיל. ממשיכים עד שדרות הציונות עד לנקודת ההתחלה.

מסלול ירוק- סובב נווה אילן

מסלול הליכה היקפי בין 5.5 ק"מ מאיצטדיון הכדורגל בשדרות דואני עד מגדל המים, הולכים לאורכו של רחוב הגולן ורחוב השומרון ומשם לרחוב השרון. ברחוב שד` ירושלים פונים שמאלה עד דרך הסנהדרין, צועדים לאורך הטיילת בה ניתן להשתמש במתקני כושר גופני. פונים ימינה לשדרות ז`בוטינסקי עד נקודת ההתחלה.

מסלול אדום- נחל יבנה

מסלול הליכה היקפי בין 6 ק"מ לאורכו של תוואי נחל יבנה הפורח. מתחילים במזרקת הכדורים בחלקו הצפוני של הפארק לכיוון דרום עד שדרות הציונות. ממשיכים לשדרות הרצל ופונים ימינה עד שדרות הסנהדרין ולנקודת ההתחלה. לאורך המסלול מתקני כושר גופני.

מסלול כחול- המסלול הארוך

מסלול היקפי בין 7 ק"מ המתחיל בכניסה ליבנה מכיוון נס ציונה. שדרות העצמאות עד חטיבת גבעתי. ממשיכים במעלה הרחוב ופונים ימינה עד שד` דואני. פונים שמאלה למגדל המים ובשדרות ירושלים יורדים לכיוון מתחם G. בדרך הסנהדרין ממשיכים מזרחה עד נקודת ההתחלה. לאורך המסלול מתקני כושר גופני.

עיריית יבנה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אליה. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת dorit@yavne.muni.il