עיריית יבנה – קשובים לך! עיריית יבנה מקיימת הדרכות לעובדים למתן שירות לתושבי העיר

עיריית יבנה מקיימת הדרכות וסדנאות שירות לעובדיה במטרה לשפר את השירות לתושבים ומתן מענה קשוב, יעיל, רגיש ומקצועי. כ-100 עובדים מהאגפים ומחלקות העירייה עברו סדנאות אשר עסקו בערכי השירות המובילים את העירייה, מיומנויות לשיפור התקשורת ויצירת תהליכי שרות התואמים את זמננו, כל זאת בשילוב הדרגים הבכירים ובעלי התפקידים השונים.
     עיריית יבנה – קשובים לך! עיריית יבנה מקיימת הדרכות לעובדים למתן שירות לתושבי העיר

עיריית יבנה ממשיכה במהפכת השירות ומקיימת סדנאות שירות לעובדיה. כיום, יותר מתמיד, שירות נבחן לא רק בתוצאה כי גם בדרך, ואחד האתגרים המשמעותיים בתחום השירות הינו היכולת לספק חוויה אופטימאלית ומענה רלוונטי לצרכים משתנים. בשבועות האחרונים מתקיימים במרכז החינוכי ע"ש רייך סדרת מפגשים מקצועיים והדרכות במהלכן מועלות סוגיות ודרכים לביצוע פעולות מתמשכות שיצרו דפוסי שירות תואמים, סוגיות הנוגעות לשירות הציבורי בכלל, חסמי בירוקרטיה וקשיים עמם עשויים תושבי העיר להתמודד מול גופי העירייה.

ראש העיר, צבי גוב-ארי אשר יזם את קיום הסדנה בירך את העובדים והודה להם על השירות שהם מעניקים לתושבי העיר: "אנו ממשיכים להתאים ולשפר את השירות המוענק לתושבינו מתוך מחויבות להעניק שירות מיטבי ושוויוני לכלל תושבי העיר. אני רואה חשיבות בקיום ההדרכה ובטוחני כי יישום הכלים יסייע לעובדים במפגש עם התושבים. גאוותי בעובדי העירייה העושים כל שביכולתם להעניק לתושבי העיר שירות מצוין, להקל ולסייע לזקוקים לכך, כל זאת מתוך תחושת אחריות ושליחות ציבורית מן המעלה הראשונה".

בסדנאות, בליווי מקצועי של חברת כרמי ידע, המתמחה בעיצוב והטמעת תהליכי שירות בארגונים, משתתפים העובדים בתהליכי חשיבה סביב שולחנות עגולים, משתפים, מתלבטים ויוצרים מניפת פתרונות שירות מתקדמים, שיאפשרו להעניק לתושבים קבלת מענה מדויק ומיטבי אשר מתוך תפיסה לפיה "התושב במרכז".

יוכי שאער, מזכירת האגף לשירותים חברתיים סיפרה כי "במסגרת הדרכת השירות קיבלנו כלים ומיומנויות לשיפור השירות הטלפוני והישיר עם התושבים, למדנו כיצד לקיים את קבלת הקהל בצורה מיטבית, דרכי טיפול בבקשות ובפניות התושבים וכיצד לייעל את התהליכים השונים במפגש שבין העובד לאזרח. הסדנה תרמה רבות ותאפשר לנו לתת שירות טוב יותר".

ציפי הדר, מזכירת אגף הארנונה: "הסימולציות וההתנסויות החווייתית מחיי היומיום המחישו את האתגרים העומדים בפני התושבים בעת קבלת שירות עירוני. אין ספק שהסדנה תרמה רבות ותאפשר להעניק שירות יעיל וטוב יותר. חשוב לנו שתושבי העיר ידעו ויחושו כי עובדי העירייה עושים כל שביכולתם במטרה להעניק שירות מקצועי, אמפתי ואנושי מתוך תחושת שליחות ושירותיות

עיריית יבנה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אליה. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת dorit@yavne.muni.il
ראשי מפת אתר פנייה למנהל האתר יוטיוב עקבו אחרינו באפליקציה
הצהרת נגישות
The Butterfly Button