מרכז השליטה העירוני טיפל בכ-40 אלף פניות בשנת 2021
מרכז השליטה זמין לתושבי העיר בכל עת, 24/7, ומצליח להביא לפתרון מהיר ויעיל של בעיות ומפגעים שונים בזמן קצר. המשיכו לפנות בדרכים הנוחות לכם, אנחנו כאן בשבילכם ולמענכם.
מרכז השליטה בעיריית יבנה מסכם את שנת 2021: כמה פניות נפתחו השנה? כמה פונים באמצעות הטלפון וכמה בוואטסאפ? אילו שכונות מובילות במספר הפניות למוקד? ובאיזה נושאים התושבים פונים למוקד?
בימים אלה מנתחת העירייה את נתוני השנה החולפת בכדי לייעל את השירות לתושבי העיר. מרכז השליטה פועל סביב השעון בכפיפות ישירה לראש העיר, צבי גוב-ארי במטרה להוות ציר תקשורת וקשר מרכזי בין התושבים לעירייה. פניות התושבים ודיווחים על מפגעים מועברים לטיפול האגפים והמחלקות בזמן אמת ובהתאם לסדרי עדיפויות. מערכת ניהול מרכז השליטה הינה חדשנית לניהול השירות, שכל ייעודה הוא הענקת שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר לתושבי העיר. בנוסף, פועל מוקד "רואה" 24/7 עם מאות מצלמות הפרוסות ברחבי העיר ומאפשרות שליטה ובקרה.
היקפי הפניות ודרכי הפניה: בשנה החולפת התקבלו 40,102 פניות כאשר זמן ההמתנה הממוצע עומד על 9 שניות בלבד. בעוד שהשיחה הטלפונית ממשיכה להיות אמצעי הדיווח המרכזי, תושבים רבים בוחרים לעבור לשירות המוקד הדיגיטליבוואטסאפ שהושק בחודשים האחרונים בו ניתן לדווח על פניות באמצעות האפליקציה הפופולרית, תוך שליחת הודעת טקסט ותמונות של המפגעים למספר 052-7215212.
90% מסך הפניות השנה הגיעו באמצעות הטלפון 10% מהפניות הגיעו באמצעות הוואטסאפ
באילו נושאים פונים למוקד העירוני? פיקוח, בטחון ושיטור- 24% אשפה וניקיון- 24% תחזוקה ואחזקה- 20% תשתיות ומים- 17% איכות הסביבה- 9% גינון ונוף- 6% אילו שכונות מובילות את מספר הפניות? • נאות רבין 23% • בן גוריון/ נאות אשכול – 20% • נווה אילן – 18% • נאות שמיר - 10% • רמות וייצמן – 9% • נאות בגין – 9% • נאות שז"ר – 4% • רמות בן צבי – 3%
מנהל מרכז השליטה העירוני, שחר דמרי-פלד מציין כי מרכז השליטה זמין 24 שעות ביום ו-7 ימים בשבוע תוך דגש על שיפור השירות באמצעים הדיגיטליים ומענה מקצועי ואדיב. "המשיכו לפנות אלינו בכל נושא, האכפתיות של התושבים מחממת את הלב".
ראש העיר, צבי גוב-ארי: "הפניות הרבות מלמדות על מידת האמון שהתושבים חשים ומהשירות הניתן ע"י המוקדנים ועובדי העירייה. מרכז השליטה העירוני מטפל בפניות התושבים והמוסדות, מפגעים ותקלות הקשורות לתחום העירוני, ניהול מעקב ובקרה עד לגמר ביצוע. מדובר בציר חיוני בין התושבים לגופי העירייה הפועלים כל העת למתן מענה יעיל במסירות ובמקצועיות".