תיאור התפקיד: 1. מתן שירות טלפוני אדיב מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית. 2. קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים, הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות. 3. קבלה וניתוב פניות התושבים בנוגע למפגעים ומטרדים בעיר והעברתן לטיפול ביחידה הרלוונטית ביחידות השונות. 4. מוקד רואה: בקרה על מצלמות העירייה הפזורות בעיר, צפייה וסריקה בזמן אמת במצלמות הביטחון, תפעול אירועים בחירום ובזמן אמת. 5. דיווח ליחידת השיטור העירוני ומעקב טיפול . 6. מתן מידע ומענה לציבור בעתות חירום ואירועים חריגים. 7. עבודה במשמרות 24/7 8. ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.
דרישות תפקיד: 12 שנות לימוד לפחות, עדיפות לתעודת בגרות מלאה במוסד חינוכי המוכר ע"י משרד החינוך או קיבל הכרה ממשרד החינוך.
עברית ברמה גבוה
ייצוגיות ושרותיות
עבודת צוות מתן מענה טלפוני במצבי חירום יכולת לשעות עבודה גמישות
המשרה מתאימה לסטודנטים עם יתרת לימודים של לפחות שנתיים
לקבלת פרטים נוספים נא לפנות למר שחר דמרי – מנהל מרכז שליטה עירוני 08-9433401
קורות חיים, תעודות ומסמכים מעידים ניתן לשלוח עד 28/11/21 למייל: shahard@yavne.muni.il