נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא

בית ספר האקולוגי ע"ש יצחק שמיר, הינו בית ספר מקדם בריאות, בשנת הלימודים הנוכחית בית הספר מועמד לקבלת שלושה כוכבים כבית ספר מקדם בריאות מטעם משרד החינוך.


    
נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא
נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא-5 נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא-4 נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא-3 נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא-2 נבחרת "בכוח הצבע" של בית הספר האקולוגי מקדמת בריאות ביום שיא-1

בבית הספר מתבצעות הדרכות ופעילויות מגוונות, שמנחות ומובילות את ילדי בית הספר לאורח חיים בריא.

התלמידים נחשפו במהלך השנה לנושאים הקשורים לאורח חיים בריא וביניהם: תזונה נכונה, היגיינה ושמירה על כושר גופני כחלק מהתכנית לבריאות שמתווה משרד החינוך.

בבית הספר החלה לפעול השנה נבחרת תלמידים "בכח הצבע", אותה מובילים תלמידי כיתות ד` בהדרכתה של הרכזת לחינוך חברתי, עינב מלכי.
הנבחרת והמורה קיבלו במהלך השנה הדרכה מטעם "מועצת הצמחים", במסגרתה לומדים על חשיבות אכילת פירות וירקות.

הנבחרת בנתה מערכי פעילות, במטרה לעודד ולהוביל את תלמידי בית הספר לאכילת פירות וירקות בחמישה צבעים. פעילויות אלו הועברו על ידי חברי הנבחרת בכיתות השונות במהלך שנת הלימודים.

ביום שני 11/6/18 התקיים יום שיא בנושא במטרה לסכם את הפעילות העניפה שהתקיימה בנושא במהלך כל שנת הלימודים.

ביום זה חברי הנבחרת הפעילו מספר תחנות לכלל תלמידי בית הספר, כגון: תחנת "כוח המיון", "טעימה עיוורת", משחק הזיכרון של פירות וירקות ועוד..
בנוסף, תלמידי כיתות א`-ג` שיחקו בינגו ותלמידי הכיתות הגבוהות התחרו ביניהם באמצעות חידון קהוט.

המורות העבירו שיעור בנושא ותלמידי בית הספר המציאו פירות וירקות חדשים.
 
אנו מברכים על הפרויקט ומקווים להשיג את מטרתנו "נפש בריאה בגוף בריא".

עיריית יבנה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אליה. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת dorit@yavne.muni.il
ראשי מפת אתר פנייה למנהל האתר יוטיוב עקבו אחרינו באפליקציה
הצהרת נגישות
The Butterfly Button