אגפים ומחלקות

תלונות הציבור


שם הממונה: ינון ביטון
שדרות דואני 50 , יבנה
טלפון: 08-9433393

הגשת תלונה לממונה על תלונות הציבור:

  • מומלץ לפנות תחילה ליחידות העירייה המתאימות ו/או למוקד העירוני .אם לדעתך לא נענית ו/או לא נענית כראוי, הנך מוזמן להפנות את תלונתך לממונה על תלונות הציבור.
  • תלונה לממונה על תלונות הציבור צריכה להיות מוגשת בכתב, חתומה בידי הנילון, ויצוינו בה שם המתלונן ומענו, תיאור מפורט של העניין שעליו נסבה התלונה, לרבות המועד שבו אירע (להלן טופס הגשת תלונה).
  • הממונה על תלונות הציבור יבדוק תלונה של כל אדם על הרשות המקומית ומוסדותיה, על עובד, על נושא משרה או על ממלא מקום ברשות המקומית, וכן על גוף עירוני מבוקר, בתנאים אלה:
      • המעשה פוגע במישרין במתלונן עצמו או מונע ממנו במישרין טובת הנאה.
      • המעשה פוגע במישרין באדם אחר או המונע ממנו במישרין טובת הנאה, והמתלונן קיבל את הסכמתו של אותו אדם    להגיש תלונה בעניינו.
      • המעשה נעשה בניגוד לחוק או שנעשה בלא סמכות חוקית, או בניגוד למנהל תקין, או שיש בו משום נוקשות יתרה או אי צדק בולט.

הממונה לא יבדוק, בין היתר, תלונות אלה:

  • תלונה בעניין התלוי ועומד בבית משפט או בבית דין, או שהם הכריעו בו לגופו.
  • תלונה על פעולה שיפוטית או מעין שיפוטית.
  • תלונה שהממונה סבור שהיא קנטרנית או טורדנית.

בירור התלונה

  • הממונה על תלונות הציבור רשאי לברר את התלונה בכל דרך שיראה לנכון.
  • הממונה על תלונות הציבור רשאי לשמוע את המתלונן, את הנילון וכל אדם אחר.
  • הממונה על תלונות הציבור יסיים את בירור התלונה, לכל המאוחר עד תום שנה אחת מיום הגשתה.
 
לתשומת לב!
לפני פנייה לנציב תלונות הציבור יש לפנות תחילה לאגף הנוגע בדבר, או למרכז השליטה העירוני
 
דו"ח תלונות הציבור לשנת 2022 
 
עיריית יבנה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אליה. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת dorit@yavne.muni.il
ראשי מפת אתר פנייה למנהל האתר יוטיוב עקבו אחרינו באפליקציה
הצהרת נגישות
The Butterfly Button